آغاز طرح بخشودگی عوارض ساختمانی در لطیفی به مناسبت دهه فجر

شهردار لطیفی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح بخشودگی و تخفیف عوارض ساختمانی در این شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری اظهار داشت: این طرح بر اساس پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر لطیفی از یک بهمن‌ آغاز و تا 28 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را تسهیل در بازپرداخت عوارض و ترغیب شهروندان بدهکار برشمرد و خاطر نشان کرد: صاحبان املاک و اماکن تجاری بدهکار به شهرداری می‎توانند برای تسویه بدهی خود با مراجعه به شهرداری‎ لطیفی از این فرصت بهره‎مند شوند.

شهردار لطیفی ادامه داد: بر اساس برنامه اعلام شده، عوارض ساخت مسکونی 25 درصد، عوارض ساخت تجاری 20 درصد، عوارض اصناف 15 درصد، عوارض تمدید پروانه ساختمانی 25 درصد و عوارض زباله و سطح شهر 15 درصد برای مراجعه‎کنندگان در نظر گرفته شده است.

حیدری با تأکید بر اینکه بخش قابل توجه درآمدهای شهرداری لطیفی از محل پرداخت عوارض و پایان کارهای ساختمانی به دست می‎آید، بیان کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری توسط شهروندان از سویی موجب افزایش درآمد شده و از سوی دیگر شرایط را برای ارایه خدمات‎دهی بهتر به شهروندان و اجرای طرح‎های عمرانی تأثیرگذار فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات مالی که شهرداری لطیفی با آنها مواجه است، همه تلاش‌های این نهاد خدماتی و عمرانی، حول محور خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان در جریان است. البته ارایه خدمات نیز مستلزم حمایت و همکاری مردم است.

شهردار لطیفی با اشاره به گستردگی حوزه کاری نهاد شهرداری تأکید کرد: با توجه به محدودیت و کمبود اعتبارات مورد نیاز، پروژه‎های عمرانی و خدماتی که شهرداری لطیفی متولی اجرای آنها است، بر اساس اولویت مطالبه و نیاز مردم اجرایی می‎شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.