احداث نخستین پارک تفریحی «سلامت» در شهر لطیفی+گزارش تصویری

شهردار لطیفی از احداث نخستین پارک تفریحی بانام «سلامت» در شهر لطیفی خبر داد و گفت: این مجموعه باهدف توسعه سرانه‌های فضای سبز و ساماندهی وضعیت ورودی شهر، در ورودی لطیفی از سمت لار احداث‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار لطیفی بابیان اینکه پیش‌ازاین، فضای سبز و تفریحی در شهر لطیفی وجود نداشت، اظهار کرد: پارک تفریحی «سلامت» باهدف ایجاد فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در شهر لطیفی احداث‌شده است.

مهدی حیدری بابیان اینکه این پارک در ورودی شهر لطیفی از سمت لار جانمایی شده است، افزود: پارک سلامت با مساحت 5 هزار مترمربع و با امکانات متنوع فرهنگی، تفریحی و ورزشی احداث‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ست ورزشی و بازی کودکان، آلاچیق، سکوبندی، سنگ‌فرش،آب‌نما، باربیکیو و … در پارک سلامت مهیاشده است، گفت: سعی شده با ایجاد این امکانات، محیطی شاد و مفرح برای شهروندان این شهر فراهم شود.

مهندس حیدری هزینه پروژه پارک سلامت را 4 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این پروژه باهدف توسعه سرانه‌های فضای سبز و ساماندهی وضعیت ورودی شهر طی 2 ماه فعالیت فشرده در اواخر سال 96 به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در توسعه شهری باید همه اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی و کارکنان شهرداری دست‌به‌دست هم دهند تا بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق و اتخاذ راهکارهای عملی در پیشرفت و آبادانی شهری موفق باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، گزارش تصویری عملیات بهره‌برداری از پروژه پارک سلامت در ادامه می‌آید:

0.90.142
0.90.142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.