افتتاح سالن ورزشی مجتمع شهرداری لطیفی با حضور استاندار فارس

به مناسبت هفته دولت سالن ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آئین افتتاحیه سالن ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی صبح امروز دوشنبه (5 شهریورماه 97) با حضور استاندار فارس، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، مدیرکل دفتر فنی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان، مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان، فرمانده سپاه لارستان، امام‌جمعه لارستان و مردم شهر لطیفی برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به‌عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه کارمندان دستگاه‌ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

اسماعیل تبادار بابیان اینکه در این شرایط حساس کشور که دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند، مسئولین باید از فرصت هفته دولت برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم استفاده کنند، اضافه کرد: دستور رهبر معظم انقلاب نیز به دولت همین انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم است که می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

علاوه بر استاندار فارس، فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لارستان نیز طی سخنانی از شهردار، پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی تقدیر ویژه کردند.

همچنین در این مراسم شهردار لطیفی بااشاره به گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور رشادت‌های مردانی است که با خدمت صادقانه و بی‌منت خود به اقشار محروم جامعه، آرمانی بزرگ را برای دولتمردان انقلاب اسلامی پدید آوردند.

مهدی حیدری بابیان اینکه شهرداری لطیفی، بهره‌برداری از 5 پروژه مهم عمرانی و خدماتی را در هفته دولت برنامه‌ریزی کرده است، افزود: پروژه‌های کانیواگذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، موزاییک‌فرش پیاده‌رو بلوار امام علی(ع)، ایستگاه موقت آتش‌نشانی، سالن ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری و جداره‌سازی خیابان اصلی شهر لطیفی، ازجمله پروژه‌های کلیدی شهرداری لطیفی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهر لطیفی نسبت به سنوات گذشته چند برابر شده است،خاطرنشان کرد: درمجموع این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌بر 21 میلیارد و 671 میلیون ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بدون تردید این حجم از پروژه‌های قابل‌افتتاح نشان‌دهنده عزم جدی دولت و خدمتگزاران مردم در نظام جمهوری اسلامی برای افزایش خدمات به مردم در عین مشکلات اقتصادی و فشارهای دشمنان است.

شهردار لطیفی تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهر لطیفی می‌تواند مصداق خوبی برای اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های درونی شهر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.