امروز امید همه مسلمانان جهان به جمهوری اسلامی است

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت ناب محمد(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، هشت سال دفاع مقدس گنجینه و مظهر ایستادگی و وحدت ملت ایران در برابر دشمنان است. ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به حقانیت انقلاب و موج عظیم مردمی برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود که توانست دشمن تادندان‌مسلح و هم­پیمانانش را شکست دهد.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ایجاد روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و خودکفائی بود که باعث شد در موضوعات هسته‌ای، نانو، نظامی و… پیشرفت‌های اساسی داشته باشیم و امروز در سایه همین خودباوری است که در دنیا حرفی برای گفتن داریم و می‌توانیم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

همان‌گونه که امام راحل فرمودند: «ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم»؛ امروز جمهوری اسلامی ایران در قلب مسلمانان جهان نفوذ کرده و امید همه آن‌ها، جمهوری اسلامی است. امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. باید در مسیر ترویج فرهنگ شهدا در جامعه حرکت کرد و تلاش کرد که یاد شهدا همیشه در جامعه زنده نگاه داشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.