بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی شهرداری لطیفی در دهه فجر+گزارش تصویری

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون امور عمرانی استاندار فارس، 9 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، با حضور معاون امور عمرانی استاندار فارس، مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان، فرماندار ویژه لارستان، شهرداران لطیفی، لار و خور، بخشداران، جمعی از مسئولین شهرستان و مردم لطیفی، ساختمان جدید شهرداری لطیفی، خیابان 35 متری جنب مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی، پارک محله‌ای خرمنزار، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر، پیاده‌روسازی، جداره‌سازی، دفتر شورای اسلامی شهر لطیفی و ایستگاه موقت آتش‌نشانی افتتاح و کلنگ ساختمان جدید کلانتری 13 لطیفی به زمین زده شد.

معاون امور عمرانی استاندار فارس در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود به پختگی رسیده است، اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم که از مدت‌ها قبل عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی به چهل سالگی نمی‌رسد، امروز باید با روی سیاه در مجامع بین‌المللی سرافکنده باشند.

سیدعلی‌نقی طبیب‌لقمانی تصریح کرد: اهالی خونگرم و با غیرت خطه لارستان به دلیل مناسبت‌های شغلی‌شان و سبقه خوب و با اعتبار بازرگانی‌شان و همچنین مراودت‌های سازنده‌ای که در ادوار مختلف تاریخ داشته‌اند، ظرفیت بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع مختلف و رونق در این منطقه هستند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم منطقه از امکانات و خدمات نظام بهره‌مند هستند. از زحمات شهردار خوب و تلاشگر لطیفی و از وحدت و همدلی شورای محترم اسلامی این شهر سپاسگزاری می‌کنم که به نحو مطلوب ارائه خدمت می‌کنند.

همچنین در این جلسه، فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شهر لطیفی نماد وحدت مسلمین در این شهرستان است و همزیستی مسالمت‌آمیز اهل تشیع و تسنن در این شهر نمود عینی دارد، افزود: در چهل سالگی انقلاب شاهد افتتاح، بهره‌برداری و یا آغاز ساخت 149 پروژه با اعتباری بالغ بر 252 میلیارد تومان در شهرستان لارستان هستیم که 125 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به بخش دولتی، 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حدوداً 30 میلیارد تومان آن نیز با مشارکت خیرین بوده است.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان، شهردار لطیفی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند که در چهل سال گذشته با حضور حماسی و پشتیبانی خود، انقلاب را در مسیر رشد و شکوفایی قرار داده‌اند.

مهدی حیدری ادامه داد: آنچه تاکنون به‌رغم همه توطئه‌ها زمینه سربلندی مردم و پیشرفت نظام در همه عرصه‌ها را فراهم کرده است؛ ریشه‌های عمیق این انقلاب است که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است.

وی رمز موفقیت این ارگان خدماتی را اعتماد، اطمینان و جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: در دهه فجر امسال 9 پروژه شاخص شهرداری لطیفی به میمنت این ایام با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز با اشاره به عملکرد یک‌سال‌و‌نیم شهرداری و شورای شهر، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم لطیفی بحث آسفالت کوچه‌ها و معابر بوده که بیش از 120 هزار مترمربع آسفالت ‌شده و همچنان هم در حال پیگیری است. ان‌شاءالله تا پایان دوره پنجم شورا، هیچ کوچه‌ای از شهر لطیفی بدون آسفالت نخواهد بود.

حسین پرویز ادامه داد: احداث ساختمان جدید شهرداری و خیابان 35 متری جنب آن، پارک محله‌ای خرمنزار، ساختمان جدید آتش‌نشانی، زیباسازی جداره، پیاده‌روسازی و… از جمله پروژه‌های شاخص دهه فجر 97 تا 98 شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی بوده است.

وی در پایان صحبت‌هایش، تبدیل شبکه آب‌رسانی قدیم به جدید، عدم رضایت از تکمیل درمانگاه شهید آگاه و درخواست تبدیل آن به درمانگاه شبانه‌روزی، کمبود آسفالت و مشکلات مدارس را از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی دانست.

گفتنی است، نماهنگ دهه فجر و عملکرد شهرداری لطیفی در قالب کلیپ، اجرای گروه سرود مصباح‌الهدی و تقدیر شورای اسلامی شهر لطیفی از مهندس حیدری شهردار لطیفی از دیگر برنامه‌های جلسه شورای اداری شهرستان در لطیفی بود. همچنین از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی از مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان، مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان، مدیریت برق لارستان، رئیس اداره آبفا لطیفی و رئیس کلانتری 13 لطیفی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.