تجلیل از کارگران خدمات شهری شهرداری لطیفی توسط هیئت محترم فوتبال شهرستان لارستان

تجلیل از کارگران خدمات شهری شهرداری لطیفی توسط هیئت محترم فوتبال شهرستان لارستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان، در شرایط کنونی پیشگیری از شیوع این ویروس به مهم ترین دغدغه مجموعه مدیریت شهری تبدیل شده است در این راستا به جهت تکریم و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه پرسنل خدمات شهری نشست صمیمی با حضور هیئت فوتبال شهرستان لارستان، شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی و جمعی از پرسنل و کارگران خدمات شهری در محل سالن ورزشی شهرداری لطیفی برگزار شد.

حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال لارستان در این مراسم با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران خدمات شهری در مجموعه شهرداری گفت: نظافت، پاگیزگی و بهداشت عمومی محیط شهری مدیون زحمات طاقت فرسای شما عزیزان در خدمات شهری شهرداری هاست و خدمات قشر زحمتکش خدمات شهری مایه آبرو و عزت شهرداری است.

در ادامه شهردار لطیفی با بیان اینکه کارگران خدمات شهری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند افزود: خدا را شاکرم که شهرداری لطیفی همچون گذشته در این راستا خوش درخشیده و این را مدیون تلاش و زحمات بی وقفه  نیروهای عزیزم می دانم .

در پایان این مراسم به پاس زحمات کارگران خدمات شهری از طرف هیئت فوتبال شهرستان لارستان با اهداء کارت هدیه از تمامی آنها تجلیل به عمل آوردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.