تحریم‌ را شکست می‌دهیم/ جوانان راه‌حل مشکل کشورند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان فرمودند: اقتصاد ملی کشور می‌تواند تحریم را شکست دهد و به حول و قوه الهی، تحریم‌ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست آمریکاست و آمریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

به گزارش پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم شهرداری لطیفی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج و اجتماع باشکوه ده‌ها هزار نفر از بسیجیان و جوانان پُرشور و انقلابی در ورزشگاه یک‌صد هزارنفری آزادی تهران حضور یافتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند: این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل‌شده است: ازیک‌طرف سیاست‌های آمریکای جهان‌خوار؛ ازیک‌طرف قدرت‌نمایی جوان‌های مؤمن و پیروزی‌های پیاپی در میدان‌های مختلف؛ ازیک‌طرف مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم؛ و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت، آن‌ها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

ایشان تصریح کردند: اگر دشمن در ما وحدت، احساس قدرت، احساس وظیفه و عزم راسخ مشاهده کند، عقب می‌نشیند؛ اما اگر احساس کند ضعف و اختلاف بین مسئولین کشور هست، هم‌جهتی وجود ندارد، یا بین مردم و مسئولین فاصله افتاده است، تشویق می‌شود که شدت عمل خود را زیاد کند. همه توجه کنند: هم جوانان، هم مسئولین، باید به دشمن پیام قدرت بدهیم نه پیام ضعف.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یادآور شدند: جمعیت ۱۰۰ هزارنفری این ورزشگاه یادآور جمعیت ۱۰۰ هزارنفری همین‌جا در اواخر دهه ۶۰ است که برایشان صحبت کردم و به جبهه‌ها رفتند و پیروزی‌های بزرگی را به ارمغان آوردند؛ و شما جوان‌های عزیز هم در میدان علم و فعالیت و تحرک اقتصادی و کارآفرینی، در میدان کار و تلاش فردی و جمعی، در میدان شبکه‌سازی اجتماعی و فرهنگی، در میدان حرکت‌های لازمِ آتش به اختیار، در هرجایی ان‌شاءالله موفق خواهید بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا/ من به حول و قوه الهی و به کمک شما تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد/ دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است. اقتصاد ملی ما می‌تواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم، شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.