سالن ورزشی مجتمع شهرداری لطیفی آماده بهره‌برداری است

شهردار لطیفی گفت: سالن ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی مراحل پایانی احداث خود را طی می‌کند و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری در حاشیه بازدید از مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی اظهار داشت: 98 درصد عملیات احداث سالن ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی انجام‌شده و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این سالن ورزشی استاندارد و مجهز با زیربنای کلی یک هزار و 380 مترمربع و ظرفیت 550 نفرِ برای تماشاگران احداث‌شده است.

شهردار لطیفی اعتبار اختصاص داده‌شده برای ساخت این سالن ورزشی را یک میلیارد و 328 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این سالن ورزشی توسط شهرداری لطیفی احداث‌شده است.

مهندس حیدری عنوان کرد: عملیات احداث این پروژه از سال 94 آغازشده و شامل سیستم سرمایشی، رختکن، تأسیسات برقی نظیر پروژکتور، دستگاه تابلو برق و سیستم اعلان حریق است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از پیمانکار پروژه به خاطر رعایت استانداردهای لازم در احداث این سالن ورزشی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل رختکن و چند بخش کوچک دیگر، این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بنا بر این گزارش، تصاویر عملیات احداث سالن ورزشی در زیر می‌آید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.