شهرداري لطيفي با استناد بند 1 صورتجلسه شماره 93 مورخ 1404/1/20 شوراي محترم اسلامي شهر لطيفي در نظر دارد پروژه اجرای عملیات کانیووگذاری ، زیرسازی و آسفالت شهر لطيفي با براورد تقريبي 101/000/000/000 ريال به شماره 2004005047000003 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نمايد لذا کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ، متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
• محاسبه قیمت 138 تن قیر تحویلی شهرداری به پیمانکار طبق شرایط درج شده در پیش نویس قرارداد می باشد.
الف) محل و مهلت تحویل اصل ضمانت نامه بانکی : شهرداری لطیفی /واحد مالی . تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 1404/3/21
ب) شهرداري در رد و يا قبول هر يك از پيشنهادات مجاز و مختار است.
ج) هزينه درج آگهي بعهده برنده مناقصه مي باشد.
د)سپرده شركت در مناقصه مبلغ 5/050/000/000 ريال به صورت ضمانت نامه بانکی مي باشد.
نوبت اول چاپ 1404/3/3
نوبت دوم چاپ 1404/3/10
آخرين مهلت دریافت اسناد مناقصه پايان وقت اداري 1404/3/11
آخرين مهلت تحويل پيشنهادات پايان وقت اداري 1404/3/21
تاريخ تشكيل كميسيون عالي معاملات و بازگشايي پيشنهادات 1404/3/25