غلامحسین صبوری
میزان تحصیلات : کارشناسی معماری
سمت : مسئول دفتر
شرح وظایف:
- تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با شهردار و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
- تنظیم اوقات جلسات و کمیسیونهایی که در دفتر شهردار تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که انجام تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیر است.
- پیگیری امور ارجاعی از سوی شهردار و ارائه گزارشات لازم به ایشان
- تهیه گزارشات لازم در زمینه فعالیتهای حوزه مربوطه و ارائه به شهردار.
- ابلاغ دستورات صادره شهردار به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها
- انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل