رسول گرگی
مدرک تحصیلی :کارشناس ارشد مديريت دولتي
سمت : كارشناس امور اداري و كارگزيني
شرح وظايف:
- اجرای دقیق ایین نامه ها دستور العمل ها بخشنامه ها وضوابط مربوطه .
- نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها ومقررات استخدامی قانون کار و تامین اجتماعی ونظایر آن
- نظارت بر حفظ ونگهداری نامه ها اوراق اسناد مدارک وپرونده ها مطابق مقررات واصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن انها .
- نظارت بر تامین نیروی انسانی شهرداری از طریق ازمون وطی مراحل استخدامی انها مطابق ضوابط مربوطه .
- نظارت در زمینه اجرای طرح های رفاهی مانند باز نشستگی بیمه درمانی تعاونی مسکن مصرف و…
- نظارت برامور ارزشیابی عملکرد کارکنان ورسیدگی به شکایات واعتراضات انها .
- نظارت بر تدوین برنامه نیاز سنجی اموزشی کارکنان واهتمام در اجرای تقویم اموزشی .
- نظارت بر تهیه تدوین وحسن اجرای طرح جا مع منابع انسانی اعم از استخدام اموزش ارتقا ارزیابی عملکرد بازنشستگی و…
- نظارت بر امر جابجایی ها انتقال وماموریت های کارکنان .
- نظارت بر صدور احکام کارکنان منطبق به پست سازمانی مصوب .
- نظارت برتهیه وحسن اجرای طرح های ارتقا شغلی وجانشین پروری .
- اهتمام در راه اندازی .تثبیت امور حفاظت پرسنلی وبهداشت حرفه ای ومحیط کار در کلیه حوزه های شهرداری وسازمان های وابسته.
- انجام سایرامور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.