خانه / دسته‌بندی نشده / اداری و کارگزینی- دبیرخانه و بایگانی

اداری و کارگزینی- دبیرخانه و بایگانی

رسول گرگی

مدرک تحصیلی :ليسانس مديريت دولتي

سمت : كارشناس امور اداري و كارگزيني

شرح وظايف:

  • اجرای دقیق ایین نامه ها دستور العمل ها بخشنامه ها وضوابط مربوطه .
  • نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها ومقررات استخدامی قانون کار و تامین اجتماعی ونظایر آن
  • نظارت بر حفظ ونگهداری نامه ها اوراق اسناد مدارک وپرونده ها  مطابق مقررات واصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن انها .
  • نظارت بر تامین نیروی انسانی شهرداری از طریق ازمون وطی مراحل استخدامی انها مطابق ضوابط مربوطه .
  • نظارت در زمینه اجرای طرح های رفاهی مانند باز نشستگی بیمه درمانی  تعاونی مسکن مصرف و…
  • نظارت برامور ارزشیابی عملکرد کارکنان ورسیدگی به شکایات واعتراضات  انها .
  • نظارت بر تدوین برنامه نیاز سنجی اموزشی کارکنان واهتمام در اجرای تقویم اموزشی .
  • نظارت بر تهیه تدوین وحسن اجرای طرح جا مع منابع انسانی  اعم از استخدام اموزش ارتقا ارزیابی عملکرد بازنشستگی و…
  • نظارت بر امر جابجایی ها  انتقال وماموریت های کارکنان .
  • نظارت بر صدور احکام کارکنان منطبق به پست سازمانی مصوب .
  • نظارت برتهیه وحسن اجرای طرح های ارتقا شغلی وجانشین پروری .
  • اهتمام در راه اندازی .تثبیت امور حفاظت پرسنلی وبهداشت حرفه ای ومحیط کار در کلیه حوزه های شهرداری وسازمان های وابسته.
  • انجام سایرامور محوله از سوی مقام مافوق در چارچوب وظایف.

 

مسعود کریمیان

میزان تحصیلات: کارشناسی حقوق

سمت: دبیرخانه و بایگانی

شرح وظایف:

  • ثبت نامه وارده و صادره  و تنظیم و ارائه آن به سایر بخش ها
  • اجرای دقیق دستورالعمل ها ، بخش نامه ها وضوابط مربوطه
  • حفظ و نگهداری بایگانی اسناد و اوراق
  • انجام سایر وظایف محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.