بازدید میدانی شهردار لطیفی از سطح شهر

شهردار لطیفی ضمن بازدید از سطح شهر گفت: با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود، گام مهمی در جهت رفع این نواقص برداشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار لطیفی به همراه مسئولین واحدهای مختلف شهرداری با حضور در شهر، پارک سلامت تا میدان شهدا را از نزدیک مورد بازدید قرار داد و دستورات لازم را به منظور رفع نواقص و مشکلات صادر کرد.

در این بازدید پیاده‌روسازی، حذف زوائد بصری، بحث نگهداشت و نظافت معابر، ساماندهی تابلوها، رنگ‌آمیزی، بهسازی پل‌ها، دکه‌های مستقر، جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌های موجود و … در معابر سطح شهر از مسائل مورد بحث این بازدید بود.

در طی این بازدید شهردار لطیفی با تأکید بر خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم جهت رفاه حال آنان از مسؤلین مربوطه خواست تا نسبت به رفع نواقص و مشکلات شهری اهتمام بیشتری نمایند.

مهدی حیدری تصریح کرد: در ایام تابستان و روزهای تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، مراجعه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان به پارک‌ها چندین برابر افزایش می‌یابد و همین امر موجب شده تا شهرداری هرچه سریع‌تر در جهت افزایش رفاه پارک‌ها و در نتیجه میزان رفاه و رضایتمندی شهروندان حرکت کند.

گفتنی است این بازدیدها به‌صورت هفتگی برای بررسی وضع موجود از سطح شهر با هدف رفع نواقص انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.