با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از کارگران شهرداری لطیفی تجلیل شد

طی مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،شهردار لطیفی و تعدادی از مسئولان شهرستان از کارگران شهرداری لطیفی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حیدری شهردار لطیفی،قاسمی معاون اداره کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ، رحیمی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان، قوامی دبیر خانه کارگر شهرستان و تعدادی از پرسنل شهرداری، از پاکبانان و کارگران شهرداری لطیفی تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم شهردار لطیفی طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کارگران در مجموعه شهرداری عنوان کرد:زیبایی و پاکیزگی شهر مدیون تلاش شبانه روزی کارگران مخلص و زحمتکش شهرداری و به ویژه پاکبان ها است و روز کارگر فرصتی برای تجلیل از این خدمات ارزشمند است.

مهندس حیدری با بیان اینکه کارگران همواره در طول سال و در زمان بحران‌ها در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان هستند،اظهار داشت: تلاش کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری از جمله پاکبانان و فضای سبز در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری لطیفی خاطرنشان کرد:کارگران و پاکبان شهرداری از نیروهای دلسوز و پرتلاشی هستند که به صورت شبانه روزی برای پاکیزگی و بهداشت شهر زحمت می کشند و همه باید قدردان آنها باشیم.

جلیل حسنی در ادامه گفت: روز گرامیداشت کارگر فرصت مناسبی برای تقدیر از همه کسانی است که چرخ‌های اقتصاد و تولید کشور را به گردش درآورده‌اند و نیز افرادی است که در لباس کارگری در عرصه‌های مختلف مانند شهرداری در خدمت مردم هستند.

در این مراسم همچنین معاون اداره کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر خانه کارگر شهرستان طی سخنانی از زحمات و تلاش های کارگران شهرداری لطیفی تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر و هدایایی از کارگران شهرداری لطیفی تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.