برگزاری نخستین جشنواره بومی محلی نان چرخوی شهر لطیفی +گزارش تصویری

نخستین جشنواره بومی محلی نان چرخوی شهر لطیفی با حضور مسولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در محل مجتمع تجاری چرخاب شهر لطیفی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بومی محلی نان چرخوی شهر لطیفی با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان،  بخشدار مرکزی لارستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی و تعدادی از روسای ادارات و نهاد ها، مسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم عصر روز سه شنبه دوم فروردین ماه در مجتمع تجاری چرخاب شهر لطیفی برگزار شد.

در این مراسم معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به گروه های محلی و مسافران نوروزی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

توضیحات دبیر جشنواره بومی محلی نان چرخوی شهر لطیفی، سخنرانی و شعرخوانی مهمانانی از شهر های بیرم و لامرد، اجرای گروه محلی و بازدید مسولان از غرفه های جشنواره از دیگر برنامه های افتتاحیه این جشنواره بود.

نخستین جشنواره بومی محلی نان چرخوی شهر لطیفی همزمان با ایام نوروز با هدف معرفی غذاهای محلی، صنایع دستی و آداب و رسوم شهر لطیفی و هر شب نیز میزبان گروه هایی از مناطق مختلف منطقه لارستان و جنوب فارس از ٢ لغایت ١٠ فرودین ماه در محل مجتمع تجاری چرخاب است. عموم مردم عزیز می توانند از ساعت ١٧ الی ٢٣ از این جشنواره بازدید به عمل آورند.

گفتنی است این جشنواره به همت انجمن میراث فرهنگی شهر لطیفی و شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی و با همکاری فرمانداری ویژه لارستان، دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان و اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.