دیدار شهردار و اعضای شورای شهر لطیفی با رئیس دادگستری لارستان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت آغاز سال نو با حضور در دادگستری لارستان با سیدابراهیم مرتضوی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار لطیفی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تعامل و همکاری رئیس دادگستری لارستان با شهرداری لطیفی اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورا در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد.

مهدی حیدری ادامه داد: دستگاه قضا در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: الحمدالله اعتماد خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان لطیفی وجود دارد و سعی‌مان بر این است تا این اعتماد را بالاتر ببریم؛ زیرا اعتماد بالا اجرای پروژه‌های عمرانی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دادگستری لارستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی در دادگستری شهرستان، لطیفی را جزو شهرهای کم‌حاشیه در زمینه جرایم و تخلفات دانست و تأکید کرد: فضای ایجاد شده در این شهر، نشانه وفاق و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی با کلیه مسئولین و مردم است و ان‌شاءالله هدف همه ما از کار و تلاش باید برای رضایت خداوند متعال و مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.