دیدار شهردار لطیفی با رئیس کلانتری 13

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، شهرداران لطیفی و خور و بخشدار مرکزی لارستان با رئیس کلانتری 13 دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار لطیفی به همراه بخشدار مرکزی لارستان، شهردار خور و رئیس شورای اسلامی شهرهای لطیفی و خور با حضور در کلانتری 13 شهر لطیفی با جناب سروان محسنی‌نسب دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی انجام گرفت، شهردار لطیفی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و زحمات پرسنل کلانتری 13 لطیفی در تأمین امنیت و نظم اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

مهدی حیدری بابیان اینکه امنیت و آسایش جامعه و مردم حاصل تلاش و زحمت نیروهای خدوم نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر از سیاست‌های کلی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی است، افزود: این امر بستر ایجاد امنیت در مناطق مختلف شهر را به همراه خواهد داشت و با تعاملات موجود در زمینه‌های مختلف سازمان‌های خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری میسر می‌شود.

رئیس کلانتری 13 لطیفی نیز در این نشست با تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی گفت: با توجه به سوابق، تعهد و تخصص شهردار لطیفی افق روشنی در انتظار این شهر وجود دارد و در حال حاضر با توجه به فعالیت گسترده در نقاط مختلف شهر این افق دور از انتظار نیست.

سروان محسنی‌نسب تعامل بین شهرداری و کلانتری را مثبت توصیف کرد و بابیان اینکه کارهای بزرگی در سایه این تعامل، هماهنگی و همکاری انجام‌شده است، افزود: حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

وی در این نشست، به برخی از مسائل شهر در حوزه مسائل انتظامی و ترافیکی اشاره و از همکاری و همیاری خوب مدیریت شهری در راه فرآیند دسترسی به ایجاد نظم اشاره کرد و در ادامه از آمادگی نیروی انتظامی برای استمرار و ارتقاء ضرایب ایجاد نظم و امنیت بهتر برای شهروندان سخن گفت.

در پایان این دیدار، شهردار لطیفی با اهدا لوح سپاس به رئیس کلانتری 13 این شهر، از عملکرد نیروی انتظامی مراتب قدردانی را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.