راه اندازی ایستگاه «گلماند» در شهر لطیفی/ پسماند خشک بدهید، گل و گیاه هدیه بگیرید

طی مراسمی با حضور سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی،تعدادی از پرسنل شهرداری و مردم شهر لطیفی  ایستگاه «گلماند» در پارک چرخاب این شهر راه‌ اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ مهندس غلامرضا حسینی سرپرست شهرداری در همین زمینه اظهار داشت: ایستگاه گلماند به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله ، جمع‌آوری پسماند خشک و کاهش آلودگی‌ های زیست محیطی در پارک چرخاب لطیفی راه‌ اندازی شد.

وی ادامه داد: به منظور اشاعه فرهنگ تفکیک زباله از مبدا به همت واحد خدمات شهری شهرداری لطیفی و پیمانکار خدمات شهر لطیفی شرکت سبز گامان افق زاگرس در پارک چرخاب شهر لطیفی راه‌ اندازی شده و شهروندان می‌توانند پسماند خشک نظیر کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلز و … را صبح ها از ساعت 9 الی 14 و عصر ها از ساعت 15 الی 18 به این ایستگاه تحویل داده و به ازای وزن پسماندهای ذکر شده گل و گیاه دریافت کنند.

سرپرست شهرداری لطیفی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل حفاظت و حراست از محیط زیست، فرهنگ تفکیک زباله را جدی بگیرند زیرا عمر تجزیه پذیری برخی از پسماندهای خشک بالاست و در صورت رها شدن در محیط زیست اثرات جبران ناپذیری را بر محیط زیست وارد خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.