شهرداری لطیفی میزبان جمعی از دختران نخبه و فرهیخته این شهر

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر، مراسمی با حضور علی پور شهردار لطیفی، طالبی رئیس و ساجدی و جوان اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از دختران فرهیخته و نخبه شهر لطیفی از جمله دارندگان مقام برتر در رشته های ورزشی و رتبه های برتر در مقاطع مختلف تحصیلی از مدارس فاطمیه، نبوت و سمیه در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ علی اصغر علی پور شهردار لطیفی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت و ولایت و بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت:* داشتن جامعه ای پویا و رو به رشد نیازمند داشتن افرادی نخبه و فعال است که علاوه بر به روز بودنِ معلومات و آگاهی شان، پایبند‌ به ارزش‌های فردی و اجتماعی باشند. شهردار لطیفی با اشاره به اینکه؛ دختران در جامعه امروز ما از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند بیان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان بالاخص دختران ایران زمین با قرآن، ائمه اطهار و تبیین فرهنگ قرآنی و جایگاه دختران در جامعه اسلامی است. وی ادامه داد: اگر مقام و منزلت حضرت معصومه (س) به درستی شناخته شود می توان به دختران الگویی مناسب را در کمال، معرفت، علم و عبودیت معرفی کرد.

طالبی رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی: دختران فعال، موفق و فرهیخته در اجتماع قطعا به عنوان الگو شناخته شده و سرمنشاء ارزشمندی های جامعه محسوب می شوند.

فاطمه دیودل بازیکن هندبال لیگ برتر، به نمایندگی از دختران حاضر در جلسه:برداشتن هر گامی به سمت موفقیت مستلزم داشتن انگیزه است. قطعا اگر به هر نحوی توجه و حمایت مسئولین پشتیبانِ تلاش های ما باشد، انگیزه و توان ما چند برابر شده و بیش از پیش خواهیم توانست برای شهر و کشورمان افتخار آفرین باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.