عملیات اجرایی فاز دوم نهضت کانیوگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر لطیفی به زودی آغاز می شود

جلسه شورای اداری شهرداری لطیفی به ریاست شهردار و با حضور پرسنل روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،مهندس واحدی شهردار لطیفی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید با همت و تلاش پرسنل، توسعه زیرساخت ها و خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان سرلوحه کار مجموعه شهرداری باشد.

وی در ادامه داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع را دو عامل تاثیر گذار در موفقیت هر مجموعه ای عنوان کرد و گفت: همکاران باید با جدیت تمام برای ترویج و فرهنگ سازی این دو ویژگی در جهت خدمت رسانی به شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشند.

مهندس واحدی با تاکید بر انجام اهداف و برنامه ریزی لازم جهت تحقق برنامه ها در سال جدید ،بیان داشت: مراحل اداری مناقصه فاز دوم نهضت کانیوگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می شود.

وی اضافه کرد: طی روز های آینده نیز عملیات آسفالت کوچه حسینیه و مسجد جامع ، شهید خاوری ۸ و فرعی شهید قاصدی ۶ که سال گذشته عملیات کانیوگذاری و زیرسازی آن صورت گرفته است،انجام می شود. وی همچنین تکمیل پروژه پارک شهر،پروژه تملک رینگ شمالی و جنوبی، تعریض حدفاصل پیاده رو دبستان عارف تا میدان شهدا را از دیگر اولویت های شهرداری در سال جدید دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.