هدیه ای دیگر از شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی/ خریداری دو دستگاه خودرو 6 تن «آتش نشانی» و «پرس حمل زباله»

شهردار لطیفی از خریداری دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله و آتش نشانی در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،مهندس مهدی حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور افزایش پویایی و توانایی در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان دو دستگاه خودرو شش تن پرس حمل زباله و آتش نشانی به ارزش 30 میلیارد ریال خریداری شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون جمع آوری زباله های سطح شهر توسط یک دستگاه خودرو حمل زباله صورت می گرفت خاطر نشان کرد: این مسئله باعث افزایش هزینه‌ های تعمیر و نگهداری و بروز برخی مشکلات در زمان خرابی تنها ماشین حمل زباله برای شهرداری شده بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تسريع در جمع آوری و حمل زباله ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان یک دستگاه خودرو 6 تن فوتون پرس حمل زباله خریداری شد که از این پس با دو خودرو حمل زباله انجام وظایف محوله واحد خدمات شهرداری با سهولت بهتری صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول همچنین یکی دیگر از وظایف شهرداری را تامین ایمنی شهر و شهروندان دانست و خاطر نشان کرد:با توجه به اهمیت ایمنی شهری و خدمات ایمنی به شهروندان، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لطیفی با خریداری یک دستگاه نیسان آتش نشانی در سال 98 تجهیز و راه اندازی شد.

شهردار لطیفی در ادامه با تاکید به ضرورت افزایش امکانات و تجهیزات واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، افزود:در همین زمینه نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اقدام پیشگیرانه و آمادگی به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه، آتش سوزی ها و ارتقای سطح ایمنی یک دستگاه خودرو 6 تن فوتون با تجهیزات کامل آتش نشانی و امداد و نجات توسط شهرداری خریداری شد که با این اقدام ناوگان خودرویی واحد آتش نشانی می‌ تواند در تسریع و به موقع انجام دادن عملیات‌ها و به تبع آن کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تأثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.