پیام تبریک شهردار لطیفی به مناسبت روز شهرداری ها

پیام تبریک شهردار لطیفی به مناسبت روز شهرداری ها

اینجانب این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهندس حیدری شهردار لطیفی،  طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری  تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری 14  تيرماه به عنوان روز «شهرداری » اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

 

ما خادمان مردم در شهرداری ها بر خود وظیفه می دانیم که از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متد جدید در شهرها ، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها برداشته شود .

 

در پایان از مردم عزیز خواهشمندم جهت مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی بیش از پیش  اقدام نمایند چرا که فقط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می توان زنجیره شیوع ویروس را قطع کرد

از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون  را آرزو مندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.