پیام تبریک شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت هفته وحدت

شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی به مناسبت هفته وحدت پیام تبریک مشترکی صادر کردند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،به مناسبت آغاز هفته وحدت، شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی طی پیامی فرا رسیدن آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: «برادری بین مردم شیعه و مردم سنی در منطقه لارستان یک برادری نمونه و تحسین‌برانگیز است.»

بانگ ملکوتی « أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسوُلُ الله» که امروزه در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

«هفته وحدت» به عنوان حرکتی ابتکاری در انقلاب اسلامی ایران هم اکنون به عنوان نمادی برای انسجام امت اسلامی تبدیل شده است. یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر(ص) در استمرار رسالت دیگر انبیای الهی برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمت للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحان و صدیقان حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه امت اسلامی به ویژه مردم منطقه لارستان بزرگ و شهر لطیفی تبریک و تهنیت عرض می‌ نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.