کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی توسط شهرداری لطیفی برای دومین سال متوالی

شهرداری لطیفی برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از 4 ارگان برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در همین راستا از شهرداری لطیفی به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب تجلیل و لوح تقدیری به امضا معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به مهندس مهدی حیدری شهردار لطیفی اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: اکنون که به یاری حق و به همت، تعهد و تلاش قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترم در «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی» موفق به کسب عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در ایام نوروز 1398 در سطح شهرستان انتخاب شده‌اید؛ اقدامات ارزشمند شما را ارج نهاده و به مصداق کلام زرین: «من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق» مراتب قدردانی خود را اعلام می‌دارم.

بر اساس این گزارش، شهرداری لطیفی به همراه بخشداری مرکزی، اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان و شهرداری اوز در نوروز ۹۸ در حوزه عفاف و حجاب و صیانت ازحقوق شهروندی برتر شناخته شده بود، تجلیل شد.

گفتنی است این برای دومین سال متوالی است که شهرداری لطیفی حائز رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.