آغاز به‌کار دوباره آسفالت محلات لطیفی

شهردار لطیفی گفت: پس از پایان فاز اول عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر لطیفی، اقدام برای این کار از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری با اشاره به آغاز به‌کار مجدد آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر لطیفی اظهار کرد: این کار با زیرسازی، آسفالت و کانیووگذاری محلات پیرکوکب و جهرمی‌ها و همچنین کوچه حسینیه صاحب‌الزمان و معابر منتهی به آن آغازشده است.

وی افزود: وجود کوچه و خیابان‌های خاکی در سطح شهر باعث ایجاد مشکل در رفت‌وآمد برای شهروندان و تولید گل‌ولای در فصل بارندگی خواهد شد و ازاین‌رو باید به این مسئله توجه جدی شود.

شهردار لطیفی با تأکید بر ادامه نهضت آسفالت در محلات مختلف تصریح کرد: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه تا جلب رضایت و خشنودی شهروندان به‌کار خواهیم بست.

مهندس حیدری با اشاره به آمار بالای کوچه‌های خاکی در نقاط مختلف شهر لطیفی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی به‌زودی قیر موردنیاز جهت آسفالت و ادامه کار را تهیه خواهیم کرد و نهضت آسفالت را با سرعت بیشتری ادامه خواهیم داد‌.

وی در پایان از مساعدت، همکاری و حمایت شهروندان این منطقه در پیشبرد اهداف و آبادانی شهر قدردانی و بیان کرد: از اهالی منطقه به دلیل سعه‌صدر و شکیبایی در حمایت از انجام پروژه‌ها تقدیر و تشکر داریم.

بر اساس این گزارش، گزارش تصویری عملیات زیرسازی، آسفالت و کانیووگذاری در ادامه می‌آید:

محله جهرمی‌ها

محله پیرکوکب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.