آغاز روند اجرای زیباسازی در سطح شهر لطیفی

شهردار لطیفی از آغاز روند اجرای زیباسازی در چندین کوچه و خیابان سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم برای توسعه شهری لطیفی، توجه به زیباسازی شهری است، گفت: در این راستا طرح‌های مختلفی در دستور اجرا قرارگرفته است و توجه به بهبود وضعیت معابر شهری یکی از اولویت‌ها است.

شهردار لطیفی ادامه داد: زیباسازی منظر شهری در کوچه‌های 3 بنفشه، 7 لاله، 11 چرخاب، 12 فردوسی و خیابان شهید خاوری با اجرای طرح‌ها و جاگذاری عناصر سنتی، نصب المان‌ها و مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی و زیباسازی جداره با کمترین هزینه آغازشده است.

وی تصریح کرد: اگرچه تاکنون نسبت به زیباسازی شهر لطیفی غفلت‌های صورت گرفته، اما کمیته زیباسازی با یک نگاه تازه به عرصه کارها واردشده و با یک دید مشخصی به بافت‌های تاریخی توجه می‌کند و تغییرات خوبی را در شهر ایجاد کرده است.

مهندس حیدری با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی توسط کمیته زیباسازی شهرداری لطیفی صورت گرفته، افزود: زمانی می‌توانیم شاهد وضعیت بهتری باشیم که این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

این مقام اجرایی تأکید کرد: توجه بیشتر به بخش‌های آسیب‌پذیر شهر لطیفی می‌تواند باعث توزیع شرایط بهتر و همچنین نگاه تازه در سراسر شهر شود. اگر این اتفاق رخ دهد شهروندان می‌توانند به‌خوبی از این وضعیت بهره‌مند شوند.

شهردار لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای پروژه زیباسازی، بازخوردهای خوبی از مردم محله‌های مختلف شهر داشتیم و همین موضوع هم سبب شده که از اجرای این پروژه رضایت داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، تصاویر عملیات زیباسازی در ادامه می‌آید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.