دعوت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی از مردم برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با صدور پیامی از مردم انقلابی و ولایت‌مدار دعوت کردند تا با حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفند، تجلی اراده ملی و مردم‌ سالاری دینی را بار دیگر رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی؛ متن پیام به شرح ذیل است:

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«انتخابات وسیله‌ای برای عزت ملی است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور می‌باشد؛ ملتی که در چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، چشم امید به افق‌های توسعه، پیشرفت و عزت کشور در تمامی عرصه‌ها دوخته‌اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضوری با‌شکوه در تمامی انتخابات‌ داشته‌ اند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، همواره تامین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی بوده است و همه ما وظیفه داریم در برهه حساس کنونی در انتخابات شرکت کنیم.

مردم شریف شهر لطیفی نیز که همواره همگام و همراه با دیگر هموطنان در سراسر کشور با احساس مسئولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، در این انتخابات نیز با حضور باشکوه و حماسی خود، بار دیگر انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد.

اینجانبان از مردم همیشه در صحنه ایران علی‌ الخصوص مردم شریف و انقلابی شهر لطیفی که همواره در رویدادهای مهم و سرنوشت‌ ساز کشور یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، دعوت می‌کنیم با حضور در پای صندوق‌ های رأی بار دیگر حماسه‌ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.

علی اصغر علی پور – شهردار لطیفی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.