افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی شهرداری لطیفی در هفته دولت/کلنگ زنی احداث نیروگاه خورشیدی 150 کیلوواتی شهرداری لطیفی با هدف جذب درآمد پایدار

سرپرست شهرداری لطیفی از افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، رسول گرگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید، رجایی و باهنر گفت: بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار بزرگ‌مردانی است که پایبند فرهنگ خدمت به خلق بوده‌اند و در این مسیر حتی از جان خود نیز گذشته‌اند.

وی در ادامه به تشریح پروژه های شهرداری لطیفی در هفته دولت پرداخت و اظهار داشت: با هدف جذب درآمد پایدار، نیروگاه خورشیدی 150 کیلوواتی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در جنب زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی می شود.

این مقام اجرایی اظهار داشت: پروژه کانیوگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر بیش از ۴ هزار متر مربع از معابر کوچه های شهید خاوری ۸، کوچه پشت حسینیه و مسجد جامع و فرعی کوچه شهید قاصدی ۶ با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در راستای ساماندهی معابر، تسهیل در عبور و مرور، تامین آرامش و آسایش شهروندان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اجرای بهسازی و موزاییک فرش پیاده رو ضلع شمالی بلوار شهدا(حدفاصل کوچه معراج تا حج) و اجرای مبلمان شهری متناسب با محیط پیرامونی جهت رفاه حال شهروندان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری لطیفی در پایان بیان داشت: بهره برداری از پروژه بهسازی و زیباسازی بلوار شهدا شامل اجرای زیرسازی ، ایجاد دورچینی باغچه ،بتن ریزی و نصب چمن مصنوعی به مساحت 1000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.