بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و شهردار لطیفی از عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و پارک چرخاب

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و شهردار لطیفی از عملیات احداث پروژه زمین چمن مصنوعی و پارک چرخاب این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی،صبح روز یکشنبه 9 آذر ماه محمد حسین طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و مهندس حیدری شهردار لطیفی ضمن بازدید از روند پیشرفت عملیات احداث زمین چمن مصنوعی واقع در مجتمع اداری،فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی و عملیات اجرایی فاز 2 پارک چرخاب، در خصوص توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر لطیفی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

شهردار لطیفی در این دیدار با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای ورزشکاران و ورزش دوستان با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی از اولویت های اصلی شهرداری لطیفی در چند سال اخیر بوده است،اظهار داشت:در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و افزایش سرانه های ورزشی در سال های گذشته سالن ورزشی استاندارد و مجهز مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:در همین راستا و با برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی در مجتمع شهرداری آغاز شده است و در فاز های بعدی این پروژه نیز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار قرار می گیرد.

مهندس حیدری همچنین در پایان ایجاد مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در پارک چرخاب را یکی دیگر از تحقق اهداف شهرداری لطیفی در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی بر شمرد و خاطرنشان کرد:عملیات تکمیل و تجهیز این پارک با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

 مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری پارک چرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.