بازدید فرماندار ویژه لارستان از بیت الاحزان شهر لطیفی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از بیت الاحزان و مجتمع قرآنی، فرهنگی و مذهبی حضرت سیدالشهدا (ع) شهر لطیفی بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه مسئولان شهرستان با حضور در بیت الاحزان و مجتمع قرآنی، فرهنگی و مذهبی حضرت سیدالشهدا علیه السلام شهر لطیفی در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

در بیت الاحزان و مجتمع قرآنی فرهنگی حضرت سیدالشهدا (ع)، موسسه قرآنی فرهنگی حضرت زهرا (س) و هیئت فاطمیون شهر لطیفی مستقر و مشغول به فعالیت هستند.

در این مرکز حدود ۵۰۰ نفر از افراد ۳ سال تا بزرگسال خواهر و برادر مشغول فعالیت های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی هستند که از این بین ٩ حافظ کل قرآن، ٢٠ نفر حافظ ١٠ تا ٢٠ جز قرآن و ۶٣ نفر حافظ ١ تا ١٠ جز قران کریم هستند.

از دیگر فعالیت های و افتخارات این مرکز می توان به کسب مقام اول تا ششم شهرستانی در رشته ی حفظ یک جز ( هر شش مقام مربوط به موسسه)، کسب مقام اول حفظ استانی و راهیابی به مسابقات کشوری، کسب چندین مقام اول ترتیل و حفظ در مسابقات دانش آموزی، کسب مقام اول اذان شهرستانی چند دوره متوالی و برگزاری همایش ها و کارگاه های مختلف با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری از جمله خانواده و کودک،مجری گری، کلاس های هنری خط تحریری ، سیاه قلم و تشکیل تیم ورزشی نوجوانان و… نام برد.

جوانان فعال در این مرکز نیز تاکنون موفق به قبولی دانشگاه‌های مطرح کشوری؛ دانشگاه خوارزمی ،علوم پزشکی شیراز ، فرهنگیان شیراز ، خلبانی تهران شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.