بازدید مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس از پروژه های نیمه تمام شهرداری لطیفی

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و هیئت همراه از  برخی از پروژه های نیمه تمام شهر لطیفی بازدید و در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات شهرداری لطیفی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، دکتر مسعود طهماسبی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه مهرداد مهرآفرین و جمشید بختیاری از کارشناسان این دفتر، عصر روز یکشنبه ۵ تیر ماه از برخی از پروژه های شهر لطیفی بازدید و در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات شهرداری لطیفی قرار گرفت.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه کارشناسان و شهردار لطیفی از پروژه در حال احداث زمین چمن مصنوعی، پروژه در حال احداث پارک شهر، سالن ورزشی شهرداری ایستگاه آتش نشانی و سطح شهر بازدید و در جریان مسائل و مشکلات شهر لطیفی قرار گرفت.

وی همچنین در این بازدید بر زشتی زدایی، زیباسازی شهر، رفع سد معبر و برنامه ریزی جهت درآمد پایدار و برنامه محور بودن مدیریت شهری تاکید کرد.

مهندس رحمت اله واحدی شهردار لطیفی نیز ضمن گزارش آخرین فعالیت ها و اقدامات شهرداری لطیفی و مسائل و مشکلات شهر، پیرامون برنامه ریزی ها جهت جذب درآمد پایدار اظهار داشت: در فاز اول و در صورت صدور مجوز نیروگاه خورشیدی ٢٠٠ کیلوواتی راه اندازی می شود و در فاز های بعدی نیز به ۵٠٠ کیلووات افزایش پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.