بازدید مسئولان شهرستان از درمانگاه نیمه‌‌کاره لطیفی

مسئولان شهرستان لارستان از درمانگاه نیمه‌‌کاره شهید آگاه لطیفی بازدید و بر ضرورت تخصیص اعتبار برای تکمیل این درمانگاه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، رئیس علوم پزشکی لارستان به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، بخشدار مرکزی لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی، هیأت‌امنا درمانگاه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از درمانگاه نیمه‌‌‌تمام شهید آگاه لطیفی بازدید کردند.

شهردار لطیفی در این بازدید اظهار داشت: با اینکه احداث درمانگاه شهید آگاه شهر لطیفی از حدود 6 سال گذشته آغاز شده اما روند احداث آن با کندی روبروست و تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار است.

مهدی حیدری در مورد آخرین وضعیت این درمانگاه بیان کرد: تا کنون مبلغ یک میلیارد تومان توسط خیرین و حدود 660 میلیون تومان از سوی علوم پزشکده لارستان برای ساخت این درمانگاه هزینه شده است که برای تکمیل آن به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در صورت تأمین اعتبارات لازم، ساخت درمانگاه در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: در صورت افتتاح بخش‌های مختلف درمانگاه در بخش‌های دندانپزشکی، آزمایشگاه، شنوایی و بینایی‌سنجی، واکسیناسیون و… به‌صورت شبانه‌روزی خدمات پزشکی برای شهر لطیفی و روستاهای همجوار به‌طور کامل پوشش خواهد داد.

به اذعان اظهارات مسئولان محلی این مرکز درمانی در سال 92 آغاز به‌کار کرده اما روند کند عملیات عمرانی و کمبود اعتبار موجب شده تا در گذر زمان و افزایش قیمت مصالح و نهاده‌ها، عملیات اجرایی احداث ساختمان درمانگاه کندتر شود و اکنون‌که این طرح 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زمان بهره‌برداری از آن بلاتکلیف باقی مانده و لازم است با تخصیص و تزریق اعتبار، ذینفعان این پروژه سلامت‌محور زودتر به آن دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.