بازیکنان تیم فوتبال استقلال لطیفی با شهردار دیدار کردند

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال لطیفی با شهردار این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال لطیفی پس از کسب مقام نائب‌قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان فارس با شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حسین پرویز نائب‌رئیس شورا و از مربیان باسابقه تیم فوتبال استقلال لطیفی در این دیدار اظهار کرد: با کسب عنوان نائب‌قهرمانی در لیگ برتر استان توانستیم مجوز حضور در لیگ دسته 3 کشور و همچنین جام حذفی را بدست آوریم و برای شهرستان لارستان افتخارآفرینی کنیم.

وی افزود: کسب این مقام پس از سال‌ها تلاش و زحمت بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال لطیفی بدست آمده است و سخت است که تیم‌های لارستانی بتوانند به جایگاه ما دست یابند.

شهردار لطیفی نیز در ادامه با بیان اینکه در این فرصت اندک توانسته‌ایم اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنیم، گفت: به یاری خدا مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی در سال جاری تکمیل می‌شود. و می‌توانید از ظرفیت‌های این مجتمع استفاده کنید.

وی تصریح کرد: قول می‌دهم تا حد امکان و توان، هم از لحاظ بودجه و هم سایر موارد به شما کمک کنیم. ان‌شاءالله در سال جاری شاهد رشد و شکوفایی شهر و همچنین توسعه ورزش در لطیفی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.