برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرداری لطیفی در سال جدید

نخستین نشست شورای اداری شهرداری لطیفی به ریاست مهدی حیدری شهردار و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، اولین جلسه شورای اداری شهرداری لطیفی صبح امروز (پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه 97) به ریاست مهدی حیدری شهردار لطیفی و با حضور رئیس، نائب‌رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی و همچنین پرسنل شهرداری این شهر برگزار شد.

در این جلسه شهردار لطیفی ضمن تبریک سال نو به همکاران و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنها اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان عزیزمان ارائه دهیم. تمامی واحدها باید برنامه‌ای مناسب در سال جاری به صورت کمی و کیفی ارائه نمایند و در پایان سال، این برنامه‌ها مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سال جدید شهرداری باید به اجرای وظایف اصلی خود بپردازد. توسعه فضاهای فرهنگی یکی از دیگر وظایف اصلی شهرداری می‌باشد. از وظایف مهم دیگر شهرداری بحث سیمای شهری است.

مهندس حیدری همچنین به برنامه‌های شهرداری لطیفی در سال جدید اشاره کرد و گفت: احداث پارک کوهستان، پیاده‌رو سلامت، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر به ترتیب اولویت، احداث پارک چرخاب در ضلع شمالی پارک سلامت، تکمیل میدان و بلوار ورودی شهر از سمت بندرعباس و… از برنامه‌های شاخص مهم شهرداری لطیفی در سال جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.