به عنوان یک نیروی بومی در تثبیت موقعیت لطیفی در جایگاه مرکز ترویج امور فرهنگی و گردشگری در کنار شما خواهم بود

در تاریخ نهم بهمن ماه جمعی از فعالان فرهنگی لطیفی به منظور گسترش و ترویج برنامه های فرهنگی با شهردار جدید این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ علیپور با بیان اینکه شهر لطیفی در حوزه اجتماعی نه تنها در لارستان بلکه در جنوب کشور مطرح و دارای پیشینه افتخار آمیز است، گفت: با توجه به ردیف بودجه و در کنار سایر اعضای شورا، بر توسعه مشارکت های اجتماعی اهتمام خواهیم داشت.

شهردار لطیفی با اشاره به اینکه گذشتگان ما بر اساس آداب و رسوم خود در جامعه زندگی می کرده اند و این آداب و رسوم خوب بر جای مانده از آنان راهگشای آینده است، عنوان کرد: به عنوان یک نیروی بومی، در تثبیت موقعیت لطیفی در جایگاه مرکز ترویج امور فرهنگی و گردشگری در کنار شما خواهم بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه عموم مردم از حضور و انتخاب علیپور در این جایگاه خوشحال هستند و چشم انداز آینده فعالیت های مجموعه مدیریت شهری لطیفی را با وجود شهردار جدید، مطلوب می دانند، گفت: ما نیز در کنار مسئولین، خود را خدمتگزار مردم دانسته و برای مطرح شدن فعالیت های فرهنگی لطیفی اعلام آمادگی کرده و از مجموعه شهرداری نیز انتظار همکاری و حمایت داریم.

هدف ما ایجاد شادی و نشاط در بین عموم مردم، همراه با زنده نگه داشتن و حفظ رسم و رسومات سنتی شهر و منطقه بوده و حوزه فعالیت ما تنها محدود به شهر لطیفی نمی شود، بلکه ما برای گسترش فعالیت های مشترک فرهنگی شهرهای مجاور نیز مشوق و همراه هستیم و خواهیم بود.

زمانی با اشاره به تعدادی از پرونده هایی که در راستای حفظ و نشر آثار فرهنگی به ثبت ملی رسیده نیز گفت؛ هدف ما فقط این نیست که میراث های فرهنگی ما بر روی کاغذ ثبت شود، بلکه ما مجری و برگزار کننده این مراسمات برای شناساندن آنها به نسل جدید و آیندگان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.