به مناسبت هفته دفاع مقدس؛با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان 4 پروژه شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال به بهره برداری رسید+تصاویر

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان،بخشدار مرکزی لارستان،سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی 4 طرح عمرانی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان،علی پیروز بخشدار مرکزی لارستان، مهدی حیدری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی 4 طرح عمرانی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس مهدی حیدری سرپرست شهرداری لطیفی  طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی به تشریح جزئیات پروژه های عمرانی شهرداری لطیفی پرداخت و اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و با توجه به فرسوده بودن آسفالت خیابان اصلی شهر، بهسازی آسفالت این خیابان در دستور کار قرار گرفت و روکش آسفالت بلوار شهدا در دو لایه توپکا و بیندر به مساحت 28000 متر مربع انجام و بهره برداری رسید.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت ایمن سازی، مناسب سازی و زیباسازی معابر پیاده رو به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان،گفت:اجرای موزائیک فرش و مبلمان شهری پیاده رو ضلع شمالی بلوار شهدا شهر لطیفی به مساحت 2000 متر مربع از اقدامات شهرداری لطیفی در همین راستا است.

سرپرست شهرداری لطیفی همچنین با اشاره به پروژه احداث پیاده راه سلامت به مساحت 2000 متر مربع در تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه نیز تصریح کرد: این پروژه شامل عملیات زیرسازی و آسفالت، ایجاد باغچه و اجرای نوار دور باغچه، غلاف گذاری لوله انتقال آب جهت افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه معابر، نصب مبلمان شهری از قبیل  چراغ پارکی، صندلی، سطل زباله و غیره است.

وی در این زمینه خاطر نشان کرد: این طرح باعث می گردد ضمن اینکه مسیرهای عبور و مرور شهروندان ساماندهی شود، تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول گشته، و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد نمایند و بستر مناسبی برای ایجاد شور و نشاط و سرزندگی نیز خواهد بود.

مهندس مهدی حیدری همچنین  یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح را بهسازی و زیباسازی فاز دوم بلوار شهدا به مساحت 1500 متر مربع اعلام کرد و اضافه کرد: فاز دوم این بلوار شامل اجرای عملیات زیرسازی و بتن ریزی و نصب چمن مصنوعی،اصلاح جداره بلوار جهت جلوگیری از اثرات شیمیایی زیانبار خاک ،کف سازی با سنگ قلوه و نصب المان شهری است.

سرپرست شهرداری لطیفی همچنین در پایان یکی از اهداف اجرای این پروژه را جلوگیری از هدر رفتن آب،بهسازی و جلوگیری از تاثیر گذاری ECU بالای آب در جداره های موجود و همچنین ساماندهی و تکمیل فضای سبز مناسب دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.