تحولی اساسی در منظر شهری لطیفی

شهردار لطیفی گفت: شهرداری لطیفی آمادگی دارد تجربیات زیباسازی خود را با ارائه مشاوره خدماتی و مجری طرح به شهرداری‌ها منتقل کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، توجه به زیباسازی منظر شهری در دوره مدیریت فعلی شهری لطیفی با تحولی اساسی مواجه شده است و همزمان با نگاهی نو به مولفه‌های زیبایی شهر، اجرای نماهای سنتی با معماری همگن در نقاط گوناگون شهر لطیفی اجرا شده است.

مهدی حیدری ضمن اشاره به اهمیت موضوع زیباسازی در سطح شهر اظهار داشت: با توجه به ایجاد فضاهای مناسب شهری و اولویت بالای زیباسازی و مبلمان شهری، شهرداری لطیفی ساخت جداره‌های شهری با سبک سنتی و معماری را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار لطیفی با بیان اینکه سیمای شهری، در ذهن و روحیات شهروندان به شکل مستقیم و غیر مستقیم اثرگذار است، گفت: اجرای نماهای سنتی با معماری همگن در شهر لطیفی با ایجاد منظر شهری دل‌نشین و آرام‌بخش با الگو گرفتن از طرح جداره شهری و لحاظ نمودن «خط آسمان» با معماری زیبا و باکس‌های شیک با کمترین هزینه انجام شده و بازتاب زیادی نیز در سطح استان داشته است.

وی تصریح کرد: شهرداری لطیفی آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره خدماتی و همچنین مجری طرح اعلام می‌دارد و آمادگی دارد این الگوها را در اختیار شهرداری‌های مختلف قرار دهد تا این ارگان‌ها بتوانند در جهت زیباسازی شهرشان از این معماری سنتی بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.