تقدیر از کارگران نمونه در شهرداری لطیفی+تصویر

از کارگران نمونه شهرداری لطیفی قدردانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، شهردار لطیفی از کارگران نمونه در بخش‎های مختلف شهرداری لطیفی قدردانی کرد.

مهدی حیدری در این مراسم اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات این قشر کوشا تقدیر و تشکر کرد، چرا که چرخه اقتصاد کشور را کارگران به حرکت در می‌آورند.

شهردار لطیفی تصریح کرد: روز کارگر روزی است، که مشکلات این قشر بیش‌تر بازگو شده و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود، که از خواسته‌های کارگران تأمین معیشت و امنیت شغلی می‌باشد تا کارگران بتوانند با انگیزه بالا کار خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: اعزام کارگران شهرداری لطیفی به سفر زیارتی بعد از ماه مبارک رمضان و مرتفع شدن مشکل زمین آنها از برنامه‌های آتی شهرداری لطیفی برای کارگران این ارگان است.

مهندس حیدری با بیان اینکه پویایی و سربلندی هر کشوری با تلاش کارگران آن ممکن می‎شود، بر تکریم کارگران به‌عنوان بازوی توانمندی جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قدردانی از کارگران نمونه قدردانی از سازندگی و آبادانی است، تلاش‌های دلسوزانه آنان را مورد تقدیر قرار داد.

شهردار لطیفی احساس‎ مسئولیت و جدیت، توانمندی همچنین ورود و خروج به موقع و رضایت مردمی را از ملاک‎های انتخاب کارگران نمونه در این مجموعه دانست و افزود: اخلاق نیکو نیز از دیگر معیارهای این انتخاب بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به انتخاب چند کارگر از بین همه کارگران از تلاش‎های دیگر کارگران شهرداری نیز سپاسگزاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.