تقدیر شهردار لطیفی از اعضای شورای اسلامی

به مناسبت ٩ اردیبهشت ماه روز شوراها، علی اصغر علی پور شهردار لطیفی به همراه جمعی از کارکنان مجموعه، در جلسه ای با اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار و از این نمایندگان مردم در مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی:علی پور، ضمن تبریک روز شوراها و با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) در باب اهمیت موضوع مشورت که می فرمایند:( هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.) گفت: از گذشته تا کنون در سایر جوامع بر اهمیت موضوع “مشورت در امور” تاکید شده است.

علی پور با اشاره به اصول ششم، هفتم، یکصدم تا یکصد و ششم قانون اساسی در اداره امور کشور که حد و اختیارات شورا را تعیین می کند گفت: شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور بوده و برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی و اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان شکل گرفته اند و این ناظر بر مردم سالاری در نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

طالبی رئیس شورای شهر لطیفی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه توسط شهردار گفت: آنچه مد نظر ما است این است که شهر باید به تناسب و تمام نقاط آن همزمان رشد کند، در همین راستا تا کنون همه تلاش خود را در رشد همه جانبه شهر به کار گرفته ایم و دلخوشی ما دیدن ثمره تلاش ها و فعالیت های مجموعه شورا در بین مردم است. همه ما دستگاه های دخیل و مجری در امورات شهری، در واقع یک بدنه و مجموعه واحد بوده که در پیشرفت همه جانبه شهر سهیم و دست اندرکار هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.