تکمیل مجتمع بزرگ اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی

شهردار لطیفی از ادامه عملیات تکمیل مجتمع بزرگ اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک از این پروژه بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری با اشاره به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند و باید برای آن‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی کرد.

شهردار لطیفی اضافه کرد: متأسفانه امروز مشغله بسیاری از جوانان ما گشت‌وگذار در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که این موضوع جوانان را از دنیای واقعی و اتفاقات پیرامون دور می‌کند و دیگر وقتی برای شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف را ندارند.

وی افزود: باید در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به‌خوبی برنامه‌ریزی شود و در همین راستا، شهرداری لطیفی برنامه‌های خوبی برای جوانان این شهر در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، دینی و مذهبی، و تفریحی در نظر گرفته‌ است.

مهندس حیدری در ادامه به تکمیل سالن‌ ورزشی مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی اشاره و تأکید کرد: عملیات موزائیک‌فرش کف سالن ورزشی در حال اجرا است و پس از پایان، کف‌پوش نصب و روشنایی آن تأمین می‌شود و سالن ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بخش اداری این مجتمع نیز، درب چوبی اتاق‌ها، شیشه کتیبه درب‌های چوبی، پی‌وی‌سی سقف لابی و سرویس بهداشتی و همچنین کابینت نصب شده است. سالن آمفی‌تئاتر نیز در طبقه دوم مجتمع در حال تکمیل است. ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور از مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی بهره‌برداری می‌شود.

شهردار لطیفی در پایان گفت: جوانان سرمایه‌های نظام هستند و باید به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کرد و هرچقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم، ناچیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.