جشن میلاد امام حسین(ع) در لطیفی برگزار شد+تصاویر

جشن میلاد فرخنده امام حسین(ع) شب گذشته در پارک زائرین شهر لطیفی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، در این مراسم شهردار لطیفی ضمن تبریک ایام شعبانیه، اظهار داشت: در سال 97 توانستیم با همت مردم خوب و عزیز شهر لطیفی، درآمد بسیار خوبی را شامل حال مردم کنیم و پروژه‌های خیلی خوب و ارزنده‌ای را مورد بهره‌برداری قرار دهیم. به همین خاطر در شهرستان لارستان شاخص شدیم.

مهدی حیدری افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی بنده و شورای اسلامی شهر لطیفی بحث آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر است. از مردم توقع داریم که همانند سال قبل با شهرداری همکاری نمایند تا نهضت آسفالت خوبی راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر سیلاب در سطح کشور، گفت: سیل در شهرستان لارستان هم می‌تواند خطرآفرین باشد و جان و مال مردم را تهدید کند. برای جلوگیری از سوانح و حوادث اینچنینی در لطیفی، دو رینگ پیشنهادی در طرح هادی لحاظ شده است. مالکینی که در این محدوده قرار دارند با مراجعه به شهرداری از این مسأله مطلع شوند تا در نهایت مشکل دفع آب‌های سطحی مرتفع شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان، مولودی‌خوانی، نورافشانی، تقدیر از پاسداران شهر لطیفی و اهدای جوایز به همنامان امام حسین(ع) ازجمله برنامه‌‏های شب میلاد اباعبدالله الحسین(ع) در شهر لطیفی بود.

گفتنی است جشن میلاد «سرداران کربلا» به مدت سه شب در پارک زائرین شهر لطیفی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.