جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان در شهرداری لطیفی برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان در شهرداری لطیفی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور بخشدار مرکزی لارستان، مهندس واحدی شهردار لطیفی، قاسم جوان عضو شورای اسلامی شهر لطیفی، ریاست هلال احمر لارستان، کارشناسان و نمایندگان ادارات برق، آب، گاز و بهداشت لارستان در شهرداری لطیفی برگزار شد.

دلاور ،معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات دستگاههای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

دلاور در این جلسه نسبت به تدابیر لازم در خصوص رفع قطعی های احتمالی آب،برق و گاز توسط دستگاه های خدمات رسان و آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

مهندس رحمت اله واحدی شهردار لطیفی نیز طی سخنانی از ضمن تقدیر و تشکر از ستاد مدیریت بحران شهرستان جهت تشکیل جلسه در شهرداری لطیفی،به بیان برخی مسائل و مشکلات شهر از جمله لایروبی رودخانه وربند و کانال دفع آبهای سطحی شهری پرداخت.

در پایان جلسه معاون امور عمرانی فرماندار ویژه لارستان و بخشدار مرکزی لارستان به همراه شهردار لطیفی از رودخانه وربند و خروجی کانال دفع آبهای سطحی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.