حمله خنده‌آور موشکی آمریکا به سوریه دشمنان را به دست و پا زدن انداخته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: حمله خنده‌آور موشکی آمریکایی‌ها به کشور سوریه از ترس‌شان بود و آنها را به دست و پا زدن انداخته است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، آیین جشن اعیاد ماه مبارک شعبان و میلاد باسعادت سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) شامگاه پنجشنبه (30 فروردین‌ماه 97) با حضور مردم و مسؤولان در پارک زائرین شهر لطیفی برگزار شد.

شهردار لطیفی در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در سال 96 و در مدتی کوتاه توانستیم فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی- ورزشی متناسب با نیاز شهروندان را انجام دهیم. اگر همت والای مردم و شورای اسلامی شهر لطیفی نبود این اتفاقات مهم نمی‌افتاد.

مهندس مهدی حیدری خطاب به مردم گفت: امیدواریم در سال 97 همچنان مستمر و پایدار، همراه مجموعه شورا و شهرداری لطیفی باشیدکه ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفایی شهری درخور شان و منزلت لطیفی باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به‌عنوان سخنران ویژه این آیین، علت حضور ایران در خارج از مرزهای انقلاب اسلامی را تشریح و بیان کرد: ما برای عقیده‌مان در کشور سوریه می‌جنگیم. ما برای دفاع از عقاید اسلامی‌مان و همچنین دفاع از حریم اسلام در عراق جنگیدیم و بساط کفر را برچیدیم.

سرگرد امیر جاهدی ادامه داد: آمریکایی‌ها در حمله خنده‌آور موشکی، کشور سوریه را هدف قرار دادند که این کار از ترس‌شان است و در حال حاضر هم به دست و پا زدن افتاده‌اند.

وی با اشاره به این تعبیر امام راحل(ره) که فرمودند “جنگ ما جنگ عقیده است” افزود: نگاه درست به قضیه جنگ و جریان مبارزه، نگاه توحیدی است. اگر از دل کلمه «لا‌اله‌الا‌الله» که ما مدام در نماز و اذکار تکرار می‌کنیم مبارزه در نیاید، یک لا‌اله‌الا‌الله بی‌خاصیت است.

وی با بیان اینکه ایثارگری‌های شهدا باعث شد که بساط جنگ و کفر از کشور سوریه جمع شود، گفت: باید معنای مبارزه را در درون خود نهادینه کنیم. مطمئن باشید ماجرای صفین بار دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد و ان‌شاءالله عَلَم خیمه معاویه زمان را به زمین خواهیم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در پایان صحبت‌هایش از شهردار و شورای اسلامی شهر لطیفی به پاس همه تلاش‌ها و همچنین احداث چنين مكان مناسبي (پارک زائرین) جهت برپایي جشن اعياد تشكر و قدردانی کرد.

در این آیین برنامه‌های متنوعی شامل مولودی‌خوانی، تقدیر از مقام پاسدار و همچنین اهدای جوایز به هم‌نامان حضرت امام حسین(ع) اجرا شد.

گفتنی است جشن میلاد «سرداران کربلا» به همت و مشارکت شهرداری، هیئت رزمندگان اسلام و شورای اسلامی شهر لطیفی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.