دعوت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

«رحمت اله واحدی» شهردار و «ابراهیم اسماعیلی» رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی در پيامی مشترک، اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی لطیفی را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
روز جهانی قدس که ثمره دور اندیشی های امام خمینی (ره) است نه فقط مختص به فلسطین، که روز مستضعفین و اسلام است. امام راحل از مسلمانان جهان خواست با حفظ تعدد و تفاوت‌هایشان بر روی درد مشترکی که تمامی آنان را می‌آزارد همصدا شوند.

مسئله ی فلسطین، مسئله ای مهم و اهمیت دار در جهان است که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان از گذشته تا به امروز نگاه ویژه به این موضوع داشتند. پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است.

در روز جهانی قدس امسال و ضرورت رعایت پروتکل‌های  بهداشتی  ملت غیور ایران اسلامی با گرامیداشت یاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت،  وحدت خود را حفظ و همه باهمو گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) خواهیم بود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا، از همه مردم عزیز و نجیب وانقلابی و ولایت مدار شهر لطیفی  دعوت می کنیم با توجه به شرایط حساس کنونی با حضور پرشورتر نسبت به سالهای قبل  حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام نموده و پیام  و‌فریاد همدلی و همبستگی خود را به گوش جهانیان برسانند امید داریم با همبستگی دولتها و ملتهای جهان شاهد آزادی قدس عزیز باشیم.
چراغ حیات ملت های آزاده جهان همواره پرفروغ

ابراهیم اسماعیلی -رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی
رحمت اله واحدی -شهردار لطیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.