دیدار دادستان لارستان با مردم لطیفی به مناسبت هفته قوه قضاییه

به مناسبت هفته قوه قضاییه، دادستان لارستان با مردم لطیفی دیدار و به مشکلات و مسائل آنان در این حوزه رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، ابوذر رنجبر دادستان لارستان به همراه فرمانده نیروی انتظامی لارستان، بخشدار مرکزی لارستان، فرمانده پلیس راهور لارستان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی و رئیس کلانتری 13 لطیفی با حضور در مسجد جامع امیرالمؤمنین لطیفی اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواست‌ها و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.

دادستان شهرستان با گرامی داشتن یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان، اظهار داشت: در دستگاه قضایی چندین رکن و اصل داریم که یکی از آنها این است که در تحقیقات و رسیدگی‌ها سرعت لازم را داشته باشیم. تکریم مراجعه‌کنندگان نیز همیشه جزو اولویت کارمان است و سعی کرده‌ایم با لحن خوب پاسخ مردم را بدهیم.

ابوذر رنجبر با بیان اینکه مردم حوزه لارستان اعم از لطیفی، خور و… نسبت به قانون احترام می‌گذارند و مردم قانونمندی هستند، گفت: آمار لارستان در حوزه جرایم در استان، آمار خوبی است و جای بهبود و پیشرفت هم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی نیز در این جلسه بیان کرد: فاز نخست ساختمان جدید کلانتری 13 لطیفی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی تا پایان تیرماه جاری به پایان می‌رسد و از آن پس، وارد فاز دوم آن خواهد شد که ان‌شاءالله در هفته ناجا به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان این دیدار از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر لطیفی و فرماندهی نیروی انتظامی لارستان، لوح تقدیر به پاس خدمات ارزشمند رئیس کلانتری 13 لطیفی به سروان محسنی‌نسب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.