دیدار روحانیون اهل تسنن و تشیع، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با امام جمعه لارستان به مناسبت هفته وحدت

شهردار لطیفی به همراه روحانیون اهل سنت و تشیع و اعضای شورای اسلامی این شهر با امام جمعه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ به مناسبت هفته وحدت، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه روحانیون اهل سنت و تشیع و اعضای شورای اسلامی این شهر صبح روز پنجشنبه 15 آبان ماه با حجت الاسلام سید مختار موسوی امام جمعه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه لارستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از روحانیون اهل سنت و تشیع و مسئولان شهر لطیفی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: شهر لطیفی همواره نماد وحدت مسلمین بوده و مردم این شهر در سایه همدلی، برادری و وحدت در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر لزوم حفظ و گسترش وحدت ادامه داد: نبود وحدت در بین جوامع اسلامی سبب شده تا دشمنان به خود اجازه هتاکی به مسلمانان و به ویژه پیامبر اکرم (ص) بدهند.

شهردار لطیفی نیز طی سخنانی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه شهر لطیفی به عنوان نماد وحدت مسلمین شناخته شده است گفت: مردم اهل سنت و تشیع در کنار هم با برادری، دوستی و محبت زندگی می کنند و مشارکت بسیار خوبی در اجرای برنامه های مختلف دارند.

در این جلسه روحانیون اهل سنت و تشیع، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی طی سخنانی از حمایت های حجت الاسلام سید مختاری موسوی امام جمعه لارستان تقدیر و تشکر کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.