دیدار شهردار و رئیس شورای شهر لطیفی با معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی در دیدار نوروزی با معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معضلات و مسائل موجود شهری را مطرح کردند و خواستار حمایت همه‌جانبه برای آبادانی در سطح شهر لطیفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه اتفاقات خیلی خوبی در سال گذشته در لطیفی رقم خورده است، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی زیادی در سال 97 افتتاح شد. مشکل طرح هادی مرتفع گردید و رقم درآمدی شهرداری لطیفی، 172 درصد تحقق پیدا کرد. ان‌شاءالله در صورت احراز شرایط و همکاری فرمانداری ویژه لارستان، رتبه شهرداری لطیفی از 3 به 6 ارتقا می‌یابد.

شهردار لطیفی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این ارگان خدماتی گفت: در سال گذشته با همت مردم، 70 درصد آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر لطیفی انجام شد و ان‌شاءالله در سال جاری نیز این نهضت ادامه خواهد داشت. پارک چرخاب، سرای مهربانی، ساختمان آتش‌نشانی، پیاده‌رو سلامت، ساختمان جدید کلانتری، تکمیل میدان غدیر و… از جمله پروژه‌های در حال اجراست که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای میدان ورودی از سمت بندرعباس نیز، المان بسیار خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم که برای مردم این شهرستان همانند نگین در انگشتر بدرخشد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در این دیدار با بیان اینکه همدلی و همگرایی تحسین‌برانگیزی بین بدنه شهرداری و شورای شهر لطیفی وجود دارد، افزود: این مهم، نتایج بسیار خوبی را برای شهر لطیفی در پی داشته است که مردم هم ثمره آن را لمس کرده‌اند.

جلیل حسنی ادامه داد: خدمت‌گزاری برای این مردم افتخاری است که در این برهه از زمان نصیب همه مسئولان و ما شده تا کاری هر چند کوچک برای این مردم انجام بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.