دیدار شهردار لطیفی با رییس دادگستری لارستان

شهردار لطیفی به همراه ‌رئیس شورای اسلامی این شهر با رییس دادگستری لارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری شهردار لطیفی به همراه رئیس و نائب‌رئیس شورای اسلامی این شهر صبح روز شنبه (18 فروردین‌ماه 97) با حضور در دادگستری لارستان با محمدرضا انصاری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

شهردار لطیفی در این دیدار با بیان اینکه استقبال خوبی در ایام تعطیلات عید از این شهر شد، اظهار کرد: پرسنل توانمند شهرداری، عملکرد رضایت‌بخشی در ایام نوروز داشتند و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری دستگاهی است که در شهر خدمات زیادی ارائه می‌دهد، گفت: از دستگاه‌های اجرایی خواهشمندیم با طمأنینه و آرامش ما را حمایت کنند تا در این بستر امن و آرام با رضایت شهروندان، پروژه‌های خود را به ثمر برسانیم.

مهندس حیدری تصریح کرد: الحمدالله اعتماد خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان وجود دارد و سعی‌مان بر این است تا این اعتماد را بالاتر ببریم، زیرا اعتماد بالا اجرای پروژه‌های عمرانی را به دنبال خواهد داشت.

رییس دادگستری لارستان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی اعتماد ایجاد شده در شهر لطیفی را نشانه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری لطیفی با کلیه مسئولین دانسته و تاکید کرد که هدف از کار و تلاش همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.