دیدار شهردار لطیفی با فرمانده سپاه لارستان به مناسبت روز پاسدار+تصاویر

شهردار لطیفی به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه لارستان و تعدادی از پرسنل این نهاد دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری لطیفی، مهدی حیدری به همراه رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با سرگرد امیر جاهدی فرمانده و تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار لطیفی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در همه حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و… کارهای خوبی در شهر لطیفی انجام شده است، گفت: سعی کردیم در مدت کوتاهی، اعتماد و اطمینان مردم این شهر را جلب کنیم.

مهندس حیدری تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در حوزه‌های مختلف، همراه و همدوش مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاری‌های لازم را داشته باشیم و خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده سپاه لارستان نیز در این دیدار با بیان اینکه کار کردن در مجموعه شهرداری و شورا سخت است، اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند به شما توفیق و توان بدهد تا بتوانید مشکلات مردم را مرتفع کنید. به یاری خدا همان روند رو به رشد را ادامه دهید و همچنان منشأ خدمات باشید.

وی افزود: ما هم با تمام توان در کنار شما هستیم. با ظرفیت‌هایی که در بچه‌های بسیجی و انقلابی وجود دارد و در راستای کارهایی که شما انجام می‌دهید، ان‌شاءالله بتوانیم به شما کمک کنیم.

سرگرد جاهدی از حمایت‌های شهرداری لطیفی در مسائل فرهنگی و مذهبی و همچنین راهیان‌ نور تشکر و بیان کرد: ان‌شاءالله به مأموریت اصلی‌مان که خدمتگزاری و بالا نگه‌داشتن پرچم اسلام و انقلاب است بتوانیم درست عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.