دیدار شهردار لطیفی با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لطیفی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی در دفتر اداره کل امور شهری با سید علی‌نقی طبیب لقمانی دیدار و گفت‌وگو کردند. این دیدار به‌منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل شهری، عمرانی و خدماتی شهرداری لطیفی صورت گرفت.

شهردار لطیفی در این دیدار بابیان اینکه از زمان تصدی این مسئولیت، درآمد خوبی را جذب کردیم و بودجه شهرداری لطیفی را به 120 درصد افزایش دادیم، افزود: در زمینه زیرسازی و آسفالت که دغدغه اصلی مردم بود، بالغ‌بر 40 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر سطح شهر لطیفی را آسفالت کردیم. احداث دو پارک 3 و 6 هزار متری و همچنین نورپردازی بلوارها و ایجاد نمای سنتی و… از دیگر اقدامات شهرداری لطیفی در سال 96 بوده است.

مهدی حیدری در ادامه به پروژه‌های شاخص شهرداری لطیفی در سال 97 اشاره و تصریح کرد: تکمیل مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری، تأسیس سرای مهربانی، ایجاد جایگاه CNG و معاینه فنی، احداث پارک کوهستان و پیاده‌رو سلامت و دیگر اقدامات مهم دیگر از برنامه‌های شاخص شهرداری لطیفی در سال جدید خواهد بود.

وی خطاب به مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: امیدواریم با توجه به شرایط خاص شهر لطیفی و حسن نیت جنابعالی، همکاری و مساعدت بیشتری در جهت آبادانی و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف شهری انجام شود.

شهردار لطیفی ادامه داد: به‌طورقطع همکاری و مساعدت بیش‌ازپیش دفتر امور شهری استانداری، راه گشای بسیاری از مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف گریبان گیر شهر لطیفی است، خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس نیز در این دیدار بابیان اینکه ما برای رفع نیازها و مشکلات شهر در سطوح مختلف تاکنون از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نکرده‌ایم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهر و نظرات متخصصان و افراد خبره در پیشبرد طرح‌ها و اهداف شهرداری کمال همکاری را داشته‌ایم.

سید علی‌نقی طبیب لقمانی با تأکید بر ضرورت بهبود روابط میان شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، راهکارها و ارشادات لازم را جهت رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد رضایت شهروندان ارائه نمود تا بتوان در سال 97 عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.